E-mails

Verander je leads in klanten

Toe aan meer terugkerende websitebezoekers die ook nog eens klant van je worden? Creëer een band met je (bijna-)klant! Dat lukt je met e-mailmarketing.  

Sleur websitebezoekers je mailinglijst in en stuur ze een geautomatiseerde mix van content en commercie. Dan komen die demo-aanvragen, downloads en verkopen vanzelf.

Zin in? Laat mij e-mails schrijven die je lezers overtuigen en aanzetten tot actie.

 “Onze organisatie wil graag kennis delen en expertise uitdragen, maar door chronisch tijdgebrek blijft dat vaak liggen. Zo kwamen we bij Spatiecreatie uit. Marije haar teksten lezen lekker weg en zijn helder uiteengezet. Ze schakelt snel, weet waar ze het over heeft, stelt de juiste vragen, en we hebben ook een leuke klik!”

– Renske Sybrandy, marketing- en communicatieadviseur bij Kader

Tekstschrijver-Marije-van-Wijngaarden-Spatiecreatie.jpg

E-mails laten schrijven? Zo gaat dat:

1. Jij mailt mij

We mailen, bellen of videobellen even om te bespreken wat je precies wilt en wanneer. Jij weet daarna hoe ik je kan helpen en je krijgt een prijsopgave in je mailbox.

2. We overleggen en ik schrijf

Mag ik voor je gaan schrijven? Tof! Dan vuur ik een lading vragen op jou of je collega af. Daarna krijg je een grove opzet voor de mail(s). Na jouw feedback werk ik alles uit tot een overtuigende nieuwsbrief of e-mail(reeks). Inclusief onderwerpregels.

3. Jij checkt en lacht

Jij krijgt de tekst(en) in je mail (+ uitleg over de lay-out en mailvolgorde) en deelt je opmerkingen met mij. Meestal zijn we na 1 of 2 correctierondes wel klaar. Jij of een collega zet alles in de mailsoftware en ik check of alles goed staat. Mailen maar!

“Marije schrijft onder andere blogs, e-mails en ze optimaliseert onze dienstenpagina’s. Ze is oplettend, reageert snel en ze denkt mee over onze pagina-opbouw. Ik word altijd blij van haar teksten en ik hoef bijna nooit iets toe te voegen. Dat scheelt mij en mijn marketingcollega’s veel tijd.”

– Jurino Figaroa, senior marketing manager bij Iron Mountain

IT-tekstschrijver-Spatiecreatie.jpg

Daarom Spatiecreatie

Voor gewonemensentaal

Waarom moeilijk doen met tech-jargon als jouw doelgroep IT niet supergoed snapt? Of de voordelen er niet van inziet? Als copywriter met journalistieke papieren vraag ik door en scheid ik de zin van de onzin, waardoor je (bijna-)klant in actie komt.

Je krijgt een copywriter+

Ik kan niet alleen lekker schrijven, maar snap ook contentmarketing, SEO, marketingpsychologie, social media, UX en webdesign. En ik weet wat er daar allemaal nodig is om te zorgen dat je teksten opvallen, converteren en jou geld opleveren.

Ik begrijp jouw business

Je hoeft mij niet tig keer hetzelfde uit te leggen, want ik schrijf al ruim 10 jaar over IT en bedrijfsopleidingen (ik schrik niet van 2FA of ITAM en bij een pentest denk ik niet aan klikkende balpennen). Scheelt jou weer tijd.


Tip: check hier eerst effe of ik wel echt kan schrijven

SC-white.jpg

 Kost dat?

Wat jouw mailteksten precies gaan kosten, hangt onder meer af van:

  • Wat je doel is

  • Wie je gaat mailen (koude of warme leads, huidige of oude klanten)

  • Hoe goed je je doelgroep al kent

  • Hoeveel e-mails je nodig hebt

Voor een inschatting moeten we dus eerst even kennismaken. Dat regel je gewoon hier.

 “Marije heeft de PR en marketing van onze organisatie helpen verbeteren en ons jaren geleden al succesvol geïntroduceerd binnen de social media. Ze schrijft uitstekende teksten voor verschillende doelgroepen. En hoe vaak zie je taalgevoel én gevoel voor vormgeving gecombineerd in één professional?”

– Charles Scholte, directeur van SVS Opleidingen

Hospitality-tekstschrijver-b2b-Marije-van-Wijngaarden.jpg

 Wat anderen vragen over e-mails laten schrijven

  • Wel als jouw bedrijf opleidingen, software of tech voor niet-IT’ers verkoopt aan andere professionals.

  • Nee. In een goede nieuwsbrief, welkomstflow of e-mailcampagne gaat tijd zitten. Mail me een paar weken van tevoren en dan maken we samen een planning.

  • Yep, ik kan jouw eigen e-mails aanscherpen zodat ze meer conversie opleveren. Mail me.

  • Yes, vertalen (transcreatie) van je Engelse mails naar het Nederlands doe ik voor je. Andersom niet. Andere talen ook niet en al helemaal geen Duits.

  • Hierboven en in m’n blog staan voorbeelden van mijn werk, maar ik kan een proeftekst voor je schrijven. Een welkomstmail voor je nieuwsbriefinschrijvers bijvoorbeeld. Vind je ‘t niks? Dan laten we het daarbij en hoef je niks te betalen. Laten we even videobellen om te checken of we elkaar liggen.

  • Nee, je kunt me ook inschakelen voor je blogs of landingspagina’s.

Wow, ben je helemaal tot hier gekomen?
Laten we eens kennismaken:

Copywriter-hospitality-tech-contentmarketing.jpg