Meer kassagerinkel?

Met een goeie salespage loopt het straks storm.

Jij verkoopt handige software, tech of trainingen

Wel zo fijn als je potentiële klanten dan óók weten dat jouw oplossing hun werk zoveel makkelijker maakt. En dat ze voor jou kiezen in plaats van je concurrent. Dat lukt je met een goed vindbare, overtuigende salespage of landingspagina. 

Misschien heb je allang zo’n pagina waar veel mensen belanden via je blogs, e-mails of advertenties. Maar dan…krekels. Niks geen kliks of conversie. 

Ben jij toe aan meer klanten en omzet? Laat mij je salespage schrijven. Dan kan jij vast oordoppen gaan kopen voor al het kassagerinkel.

  • Foto van Loes

    “We hebben nu 2 mooie landingspagina's voor onze b2b-producten, die we als basis gebruiken voor alle promotie. Ik was ook blij met haar hulp en tips bij de lay-out van de pagina’s. Als we weer projecten op dit gebied hebben neem ik zeker weer contact op met Marije.”

    Loes de Leede
    Campercontact

  • Foto van Jurino

    “Marije is oplettend, reageert snel en ze denkt mee over onze pagina-opbouw. Ik word altijd blij van haar teksten en ik hoef bijna nooit iets toe te voegen. Dat scheelt mij en mijn marketingcollega’s veel tijd.”

    Jurino Figaroa
    Iron Mountain

Salespage over je SaaS laten schrijven? Zo gaat dat:

1. Kletsen

We videobellen over wat je wilt bereiken en wat je daarvoor nodig hebt. Jij weet daarna hoe en wanneer ik je kan helpen en je krijgt een voorstel in je mail.

2. Vragen en tikken

Ik stel je eenmalig een bak vragen over je doelgroep, aanbod en bedrijf. Ik kies een conversiegerichte paginaopbouw, ga schrijven en mail jou daarna een overtuigende salespage. Nog niet naar wens? Dan pas ik de tekst natuurlijk aan.

3. Vieren

Jij zet de pagina online en legt de alcoholvrije bubbels al vast koud. Ik check nog een keer of alles goed staat. Gefeliciteerd! Jij hebt nu een salespage die euro’s oplevert.

Wie gaat dan jouw landingspagina schrijven?

Hoi, ik ben Marije van Wijngaarden uit Oudewater! Veel copywriters gaan liever met hun blote reet op een heet tosti-ijzer zitten, dan in gewonemensentaal over software te moeten schrijven. Ik niet (check deze voorbeelden). Want technologie maakt je werk makkelijker en je leven leuker. Dus ik help jou om je levensveranderende SaaS te promoten, zodat jij nog meer professionals kan helpen. En m’n tosti-ijzer gebruik ik alleen voor tosti’s.

Daarom Spatiecreatie

Voor gewonemensentaal

Waarom moeilijk doen met tech-jargon? Als copywriter met journalistieke papieren vraag ik door en schrijf ik op wat je bijna-klant moet lezen om in actie te komen.

Je krijgt een copywriter+

Ik snap ook contentmarketing, social media, marketingpsychologie en UX. En ik weet wat er allemaal nodig is om te zorgen dat je teksten opvallen, converteren en jou geld opleveren.

Ik begrijp jouw business

Je hoeft mij niet tig keer hetzelfde uit te leggen, want ik schrijf al ruim 10 jaar over software die je werk makkelijker, leuker en rendabeler maakt. Scheelt jou weer tijd.

  • "Ik moest oordoppen kopen voor al het kassagerinkel."

    Jouw naam
    SaaS-bedrijf

Kost dat?

1 salespage

vanaf 1.025,-

Wat die van jou precies kost, hangt onder meer af van:

  • Wat je op de landingspagina verkoopt

  • Hoe goed je de voordelen van je aanbod al weet

  • Hoe lang de landingspagina moet worden

  • Of je tips nodig hebt over gebruiksvriendelijkheid en webdesign

Voor een inschatting moeten we dus eerst effe kennismaken. Dat regel je gewoon hieronder:

  • "Marije kan niet alleen goed schrijven, ze luistert ook heel goed. En dat maakt dat ze precies de juiste toon weet te raken in haar werk. Ik raad Spatiecreatie van harte aan!”

    Willem-Jan Slaats
    De Belevenis

  • “Marije haar ervaring sluit aan bij onze branche en producten. De samenwerking is prettig met korte lijntjes. Ze schakelt snel met klanten en de tone of voice sluit aan bij onze doelgroep. Precies wat we willen bereiken.”

    Lisa Oude Lenferink
    Eijsink

Vragen over landingspagina’s laten schrijven

  • Niet aan beginnen dan. Dat heeft ook voordelen:

    • Je inbox blijft rustig

    • Al je kennis blijft van jezelf

    • Geen gezeur van leads aan je hoofd

    • Je hoeft geen taart of champagne te kopen

    • Er blijft genoeg uitlegwerk voor je salescollega’s

  • Ja superhandig die AI-tools (Fireflies en Claude zijn mijn assistenten), maar welke input voer jij ze? En wat poepen ze dan uit? Ik trek informatie uit jou, je collega of klanten en maak daar een overtuigend verhaal van. Dan kun jij je leads straks precies voorschotelen wat ze moeten lezen om in actie te komen.

  • De vragenlijst aan het begin van onze samenwerking is vaak het meeste werk. Die vragen over je bedrijf, doelgroep en aanbod invullen kost je 1-2 uur. Onze nabespreking en afstemming ook zoiets. Daarnaast nog een paar minuten om mij te mailen hoe blij je bent met de teksten.

  • Meteen al: geen stress over het gebrek aan content en je hebt eindelijk tijd over voor leukere dingen dan met marketingteksten klooien. 

    En wat betreft je populariteit en websiteverkeer? Contentmarketing is een langetermijnding en het resultaat hangt bijvoorbeeld ook af van hoe goed je al bezig bent, je concurrentie en je (sales)collega’s. Veel bedrijven merken na 3-6 maanden verschil, maar het klaterende kassagerinkel kan langer op zich laten wachten. Beslissen over SaaS duurt nou eenmaal effe.

  • Nee. Die landingspagina gaat je alleen wat opleveren als we goed overleggen en je mij tijd geeft voor research, nadenken, schrijven, aanscherpen, verder aanscherpen, enzovoorts. Denk aan 2 tot 4 weken, afhankelijk van hoe vlot we schakelen. Contact mij en dan maken we samen een planning.

  • Yep, ik kan jouw eigen landingspagina aanpassen, zodat ie meer conversie oplevert.

  • Wel als jouw bedrijf software, tech of trainingen verkoopt aan andere zakelijke beslissers. Verkoop je iets anders? Mail mij ook (ik kan je doorverwijzen).

  • Ook daar is dit formulier voor!

Klaar met aanklooien?

Effe kennismaken dan. Ik ben heel aardig.