Blogs laten schrijven

Kies voor unieke content die warme leads oplevert

Jij weet dat blogs je meer bekendheid, status en gesprekken opleveren. Maar je hebt weinig inspiratie en al helemaal geen tijd om steeds van die content over IT of trainingen te tikken. En dan zet je d’r een keer zoekwoorden in en reageert er nog geen hond. Nee, laat maar zitten.

Joh, laat mij de kennis uit jou of je collega trekken en voor je schrijven. Ik zorg dat beslissers jouw blogs lezen en daarna vaker terugkomen, de rest van je website bekijken, je op LinkedIn volgen, zich aanmelden voor je nieuwsbrief of als een gek contact opnemen.

“Marije schrijft iedere maand twee blogs voor ons. Ze schakelt snel, gaat zelf op zoek naar raakvlakken met onze producten, geeft waar nodig een commerciële draai aan teksten en houdt rekening met interne linkbuilding. Top!”

- Anouk ter Braak, marketing- en communicatieadviseur bij Kader

Tekstschrijver-Marije-van-Wijngaarden-Spatiecreatie.jpg

Blog laten schrijven? Zo gaat dat:

Kennismaken met een tekstschrijver voor je website

1. Jij mailt mij

We mailen, bellen of videobellen even om te bespreken wat je precies wilt en wanneer. Jij weet daarna hoe ik je kan helpen en je krijgt een prijsopgave in je mailbox.

Websiteteksten laten schrijven

2. We overleggen en ik schrijf

Ik denk graag met je mee over blogonderwerpen. We gaan niet recyclen wat er al online staat, dus ik trek de info uit jou of je collega. Ik brouw daarvan een overtuigend blog én 3 LinkedIn-posts.

Websiteteksten naar jouw wensen

3. Jij geniet van het eindresultaat

Jij krijgt een kant-en-klaar blog met extra’s in je mailbox. Binnen de deadline. Nog niet naar wens? Dan pas ik de teksten natuurlijk aan. Meestal zijn we na 1 correctieronde wel klaar. Online ermee!

“Marije is onze preferred supplier voor het redigeren van blogs. Onze teksten staan vaak vol technische termen, maar we willen bezoekers wel uitnodigen om onze oplossingen te bekijken. We zijn heel blij met haar toevoegingen, tips en aanpassingen.”

 – Aldwin Ouwendijk, accountant bij AGTT

Hospitality-tekstschrijver-b2b-Marije-van-Wijngaarden.jpg

Daarom Spatiecreatie

Websiteteksten laten schrijven

Voor gewonemensentaal

Waarom moeilijk doen met tech-jargon als jouw doelgroep IT niet supergoed snapt? Of de voordelen er niet van inziet? Als copywriter met journalistieke papieren vraag ik door en scheid ik de zin van de onzin, waardoor je (bijna-)klant in actie komt.

Kennismaken met een tekstschrijver voor je website

Je krijgt een copywriter+

Ik kan niet alleen lekker schrijven, maar snap ook contentmarketing, SEO, marketingpsychologie, social media, UX en webdesign. En ik weet wat er daar allemaal nodig is om te zorgen dat je teksten opvallen, converteren en jou geld opleveren.

Websiteteksten naar jouw wensen

Ik begrijp jouw business

Je hoeft mij niet tig keer hetzelfde uit te leggen, want ik schrijf al ruim 10 jaar over IT en bedrijfsopleidingen (ik schrik niet van 2FA of ITAM en bij een pentest denk ik niet aan klikkende balpennen). Scheelt jou weer tijd.

 

Tip: check hier eerst effe of ik wel echt kan schrijven

SC-white.jpg

Kost dat?

Kennismaken met een tekstschrijver voor je website

1 blog met extra’s

675,-

Dit krijg je:

  • 1 blog + 3 LinkedIn-posts

  • 600 - 1.000 woorden per blog

  • 1 interview met jou of een collega

  • Tekst met kop, tussenkoppen, interne links en oproep tot actie

  • Zoekmachineoptimalisatie (SEO)

  • 2 feedbackrondes

  • Geen gedoe

Websiteteksten laten schrijven

2 blogs met extra’s

1.350,- 1.300,-

Dit krijg je:

  • 2 blogs + 6 LinkedIn-posts

  • 600 - 1.000 woorden per blog

  • 2 interviews met jou of een collega

  • Teksten met kop, tussenkoppen, interne links en oproep tot actie

  • Zoekmachineoptimalisatie (SEO)

  • 2 feedbackrondes per blog

  • Geen gedoe

Websiteteksten naar jouw wensen

4 blogs met extra’s

2.700,- 2.600,-

Dit krijg je:

  • 4 blogs + 12 LinkedIn-posts

  • 600 - 1.000 woorden per blog

  • 4 interviews met jou of een collega

  • Teksten met kop, tussenkoppen, interne links en oproep tot actie

  • Zoekmachineoptimalisatie (SEO)

  • 2 feedbackrondes per blog

  • Geen gedoe


Wil je toch net effe wat anders? Let’s talk.

“Marije heeft onze marketing helpen verbeteren en ons jaren geleden al succesvol geïntroduceerd binnen de social media. Ze schrijft uitstekende teksten voor verschillende doelgroepen. En hoe vaak zie je taalgevoel én gevoel voor vormgeving gecombineerd in één professional?”

– Charles Scholte, directeur van SVS Opleidingen

Blogs-laten-schrijven-freelance-copywriter-Marije-van-Wijngaarden.jpg

Veelgestelde vragen over blogs laten schrijven

  • Wel als jouw bedrijf software, tech of securitytrainingen verkoopt aan beslissers die zelf weinig van IT snappen.

  • Misschien. Ik schrijf SEO-proof blogs maar ik geef geen garanties over de resultaten die je ermee behaalt. Jij hebt zelf namelijk ook invloed op hoe goed jouw content scoort. Check hoe dat zit in mijn blog over de 4 SEO-pijlers.

  • Yep. Ook al schrijf ik de blogs voor je, uiteindelijk komt jouw eigen naam of die van een collega eronder te staan. Veel van je concullega’s doen het ook zo. Want wie heeft er nou tijd om zélf te bloggen?

  • Nee. Doe jezelf een lol en mail mij gewoon iets eerder dan 1 dag van tevoren. Tijdens onze kennismaking bespreken we je wensen en bepalen we samen een deadline.

  • Ja, je krijgt hier 3 LinkedIn-posts per blog. Meer of minder kan ook. Mail me.

  • Hier staan wat voorbeelden van mijn werk. We kunnen ook met 1 of een paar blogs beginnen en daarna bepalen of we blijven samenwerken. Laten we eerst even videobellen om te checken of we elkaar liggen.

  • Nee, je kunt me ook inschakelen voor je landingspagina’s, nieuwsbrief of klantcases.

Wow, ben je helemaal tot hier gekomen?
Dan wordt het wel wat met ons:

Copywriter-hospitality-tech-contentmarketing.jpg