Klantcases

Bewijs hoe goed je bent

Jullie software, IT-dienst of training bespaart mensen een hoop tijd en gepieker én levert ze meer omzet op. Waarom weet niet iedereen en z’n moeder dat?  

Nou, omdat alle complimenten en succesverhalen staan te verstoffen in je e-mailmap. Zonde, want verhalen van tevreden klanten maken jou extra geloofwaardig en aantrekkelijk voor die twijfelende bijna-klant. Jouw prospect wil namelijk bewijs dat jij een goede keus bent en kiest graag wat andere mensen ook al kozen.

Laat mij daarom je tevreden klanten interviewen en zet de klantcases op je website, op LinkedIn, in je mailfunnel en deel ze met je salescollega’s. Moet jij ’s opletten wat er dan gebeurt.

“Wij willen expertise uitdragen door blogs en interviews, maar door chronisch tijdgebrek blijft dat vaak liggen. Zo kwamen we bij Marije uit. Haar teksten lezen lekker weg en zijn helder uiteengezet. Ze schakelt snel, weet waar ze het over heeft, stelt de juiste vragen, en we hebben persoonlijk ook een leuke klik!”

 – Renske Sybrandy, marketing- en communicatieadviseur bij Kader

Tekstschrijver-Marije-van-Wijngaarden-Spatiecreatie.jpg

Klantcase laten schrijven? Zo gaat dat:

1. Jij mailt mij

We mailen, bellen of videobellen even om te bespreken wat je wil bereiken. Jij weet daarna hoe ik je kan helpen en je krijgt een prijsopgave in je mailbox.

2. Ik interview en schrijf

Ik bel jou en je klant over het probleem, jouw oplossing en de resultaten. Met al die info schrijf ik een klantcase die jouw ideale klanten aanspreekt.

3. Jij checkt en lacht

Ik check bij jou én de klant of er geen gekke dingen in de tekst staan. Feedback verwerk ik en jij zet de handel zelf online. Laat die leads maar komen!

“Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen weet Marije tot de kern door te dringen. Door haar houding wekt ze soms de indruk alsof we als directe teamleden voor dezelfde organisatie werken. Ik hoop op korte termijn weer met haar samen te mogen werken.” 

– Peter Edwin Simon, business development professional

IT-tekstschrijver-Spatiecreatie.jpg

Daarom Spatiecreatie

Websiteteksten laten schrijven

Voor gewonemensentaal

Waarom moeilijk doen met tech-jargon als jouw doelgroep IT niet supergoed snapt? Of de voordelen er niet van inziet? Als copywriter met journalistieke papieren vraag ik door en scheid ik de zin van de onzin, waardoor je (bijna-)klant in actie komt.

Kennismaken met een tekstschrijver voor je website

Je krijgt een copywriter+

Ik kan niet alleen lekker schrijven, maar snap ook contentmarketing, SEO, marketingpsychologie, social media, UX en webdesign. En ik weet wat er daar allemaal nodig is om te zorgen dat je teksten opvallen, converteren en jou geld opleveren.

Websiteteksten naar jouw wensen

Ik begrijp jouw business

Je hoeft mij niet tig keer hetzelfde uit te leggen, want ik schrijf al ruim 10 jaar over IT en bedrijfsopleidingen (ik schrik niet van 2FA of ITAM en bij een pentest denk ik niet aan klikkende balpennen). Scheelt jou weer tijd.

 

Tip: check hier eerst effe of ik wel echt kan schrijven

SC-white.jpg

Kost dat?

Kennismaken met een tekstschrijver voor je website

650,-

Dit krijg je:

  • 1 klantcase van 600 - 1000 woorden

  • 1 overleg met jou

  • 1 interview met je klant

  • Goedkeuring van je klant

  • 2 feedbackrondes

  • Geen gedoe

    En dit promotiepakket:

  • 2 LinkedIn-posts

  • 1 quote voor overal en nergens op je website

  • 1 stukje tekst voor in je nieuwsbrief

Websiteteksten laten schrijven

850,-

Dit krijg je:

  • 1 klantcase van 600 - 1000 woorden

  • 1 overleg met jou

  • 1 interview met je klant

  • Goedkeuring van je klant

  • 2 feedbackrondes

  • Geen gedoe

     

    En dit promotiepakket:

  • 2 LinkedIn-posts

  • 1 quote voor overal en nergens op je website

  • 1 stukje tekst voor in je nieuwsbrief

Websiteteksten naar jouw wensen

850,- 750,- per case

Dit krijg je:

  • 3 klantcases van 600 - 1000 woorden

  • Overleg met jou (1x lang of 3x kort)

  • 3 interviews met je klanten

  • Goedkeuring van je klanten

  • 2 feedbackrondes per case

  • Geen gedoe

  • 3 x promotiepakket


“Marije is onze partner voor copywriting én voor vertalingen, want Iron Mountain is in meerdere landen actief. Ze levert altijd op tijd en bespaart ons veel stress en tijd, want haar teksten zien er altijd goed uit. En Marije snapt marketing dus we overleggen ook over onze campagnes. Ze is een topper!” 

– Ruby van Belleghem, Field Marketing Specialist bij Iron Mountain

Contentmarketing-SaaS-edtech-tekstschrijver.jpg

Veelgestelde vragen over klantcases laten schrijven

  • Een klantcase is – je verwacht het niet – een verhaal over wat jij deed voor een van je tevreden klanten. Hierin komen onder meer het probleem, jouw oplossing en de behaalde resultaten aan de orde. Hier staan wat vragen die ik vaak stel. De klantcase (ook wel case study) is de uit de kluiten gewassen broer van de kortere testimonial of review. En een hele slimme marketingtool.

  • Check deze tips. Een opdrachtgever in de spotlights zetten is een mooi compliment aan je klant. Plus: meer online zichtbaarheid en naamsbekendheid voor jullie allebei! Benadruk dat dus. Leg vooraf ook uit waar je de case gaat publiceren, dat meewerken weinig tijd kost en dat je klant de tekst te zien krijgt voordat ie live gaat.

  • Meestal is een klantcase een diepgaand interview met 1 klant. Wil je toch dat ik voor 1 verhaal met meerdere klanten klets, dan betaal je ook wat meer. Mail me voor een offerte.

  • Nee, als je kiest voor een promotiepakket krijg je ook 2 LinkedIn-posts, een quote als social proof voor op je dienstenpagina’s en een nieuwsbrief-item. Dan zien nóg meer mensen je succesverhaal!

    Oh en je kunt me ook inschakelen voor je blogs, vertalingen van Engels naar Nederlands en verbeteringen van je eigen marketingteksten.

  • Als ik jouw klanten niet mag spreken, zijn we geen match.

    Ik weet namelijk welke voorbeelden en resultaten jouw potentiële klant wil lezen. Daarvoor stel ik veel vragen, aan jou en aan je klant. Hier staan een paar interviewvragen. Met de input die jij zelf verzamelt, kan ik meestal geen overtuigende klantcase schrijven (en nabellen kost ons alleen maar extra tijd). Laat mij dat interview dus maar doen. Als jij het niet eens bent met de uiteindelijke tekst (of je klant niet), pas ik die natuurlijk aan.

  • Zet je vraag effe in dit formulier. Is best een leuk formulier en het duurt maar 2 minuten. Je hoort dan binnen 2 werkdagen van me. Misschien zelfs wel 1 dag, dus wat doe je nog op deze pagina? Invullen die handel.

Wow, helemaal tot hier gescrold?
Dan zou ik als een gek dit contactformulier invullen:

Tekst-laten-verbeteren-copywriter-Marije-van-Wijngaarden.jpg